ekorrfittor.





jobb nästan hela veckan o det har gått kanon. Riktigt kul när det flyter på utan några utbrått från barnen. slutade halv 3, bara att springa hem o ta en snabb powernap o sen vidare till gymet me bror  hemma igen vi halv 5, o halv 6 skulle jag vara färdig för party, alltså dusch smink hår o klädval till kvällen på 1 TIMME! gissa om jag stressade..
O gissa om mimmi han! oh ja! :D jag e grym när det väl gäller! halv 6 var det födelsedagsmiddag för min kusin o 7 gick bilen som skulle ta mig tess o sara till nyköping!
kvällen starta hos malin (där elin oxo va, o malins stackars pojkvn)  me "fia med hutt" o sen spåra de.. Måste citera malins pojkvän när vi börja sjunga singstar efter lakritsshotten " älskling, jag vill inte bli vräkt" sjukt kul kväll som inte kunde blivit bätte, skjusen hem var väl tajmad o allt klaffa! GRYMMMMMT! Mera sånna kvällar! TACK!
jag ska citera elins underbara uttryck nu när jag ligger här i soffan me morgonrock o myser så här dagen efter. mina ögon känns som ekorrfittor!
 ´PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Maja

du har med snygg blog, btw.. Tack! Jodå, de är bra.. gjort idag då? :D

2011-08-09 @ 10:04:19
URL: http://moxiie.blogg.se/
Postat av: En modells liv

Hej vilken snygg sida du har! Fick en intressant läsning under kvällen :)



Du som har en bra blogg så tänkte jag fråga dig om du kunde vara snäll och rösta på mig i miss world.



Länken:

http://deltavling.missworldsweden.org/bidrag/929bad95-721b-4c19-a7f1-0459b516d65d



Du är jätte snäll som gör det! Puss<3

2011-08-11 @ 19:56:08
URL: http://missworldswedenstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0