blubb blubb



(lilla Sam, min systerson)

Helgen är över o skolan väntar imorgon.
idag på jobbet drog jag upp en 3 årigunge som sjönk som en sten mot botten.. ungen va vid den djupa basängen o han råka tappa en av hanns flytraketer på ryggen, så jag var påväg dit för att  hjälpa han sätta på den igen. Men han hoppa i igen o då tappa han den andra o sjönk som en sten. blubb blubb.. jag kasta mig ner på knä o drog upp han i armhålan.. oj va mitt hjärta börja dunka då! sen kom pappan från den andra polen o höll sten koll på sin son. Åh blir trött på föräldrar som inte har koll på sina ungar!

i veckan har vi haft profildagar me klassen, vi har vart på tingsrätten i stockholm ! HUR SJUKT KUL SOM HÄLST!  Åh va jag älskade de! sitta tyst o bara lyssna på misshandel o rån fall.. inte ett ljud får man göra i från sig. o sen se vad den åtalade får för straff, underbart. roligt när man hänger me i åralaren o advokat snacket oxo. massa juridiktermer som man nu så passande har lärt sig! sen har vi oxo fått besök av polishundar o förare, roligt roligt! mera profildagar!


nu blir det till o trycka i sig massa cholad för det råkar vara min namnsdag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0