FUCK IT!

FUCK IT! Noll tollerans IN MY ASS!
Helt sjukt! I dag har jag gått i skolan och det var 3 stycken som va påtända , ögonen stod åt Alla möjliga håll på dem o rektorn lät dem bara vara, jag satt bara o vänta på Att någon av dem skulle Komma in med maskingevär o skjuta ihjäl oss alla. O Hur kommer det sig ATT 2 blir relegerade medans den 3:e Inte blir de, är det noll tollerans så är det! AS KISSING! Sjukt, åh dagen har vart piss tack vare allt detta. Humöret suger, trött o utmattad. nu skiter jag i de här!
Stensund IN MY ASS! FUCK IT !!!!!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

"Helt sjukt! I dag har jag gått mig 3 påtända på skolan, stod ögonen åt Alla möjliga håll på dem o rektorn lat var dem bara, jag satt bara o vänta på Att nån av dem skulle Komma i mig maskingevär o skjuta ihjäl oss alla." haha det var inte mycket jag förstod där inte ;D

2010-03-19 @ 21:23:30
URL: http://carolinesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0